هک واتس اپ

هک واتس اپ

هک کردن واتس‌آپ راحت‌تر از اینکه به نظر می‌رسد است، برای این کار کافیست تا به مک آدرس دستگاه مورد نظر را در اختیار داشته و پیغام تاییدیه دستگاه را داشته باشید.


  

هک واتس اپ

هک کردن واتس‌آپ راحت‌تر از اینکه به نظر می‌رسد است، برای این کار کافیست تا به مک آدرس دستگاه مورد نظر را در اختیار داشته و پیغام تاییدیه دستگاه را داشته باشید.
برای دسترسی به مک آدرس گوشی‌های اندرویدی کافیست تا به قسمت منو رفته و در آنجا Setting را فعال کنید، در آنجا وارد گزینه About شده و گزینه Status را انتخاب کنید،‌در این مرحله به راحتی می‌توانید مک آدرس وای‌فای (WiFi) گوشی را مشاهده کنید.
پس از این مرحله در زمانی که دستگاه پیغامی‌ را توسط واتس‌آپ دریافت می‌کند کافیست تا قسمت مک آدرس را اتنخاب کرده و همزمان کد تاییدی را که از طریق سرور و یا ایمیل دریافت کرده‌اید وارد کنید.
در این مرحله مک آدرس گوشی خود را به جای مک آدرس گوشی که قرار است هک شود وارد کنید، سپس واتس آپ را مجدد نصب کنید و پیغام تاییدیه (Verify Code) را که قبلا واتس‌آپ ارسال کرده تایپ نمایید.
به همین راحتی شما موفق به هک گوشی مورد نظر شدید! از اینجا به بعد دسترسی کامل به واتس‌آپ گوشی هک شده خواهید داشت.
شما در واقع با این اقدام با یک حساب کاربری واحد از طریق دو دستگاه مختلف به واتس‌آپ دسترسی دارید.
البته این امر را باید در نظر داشته باشید که این اقدام از طریق کد فعال سازی که بوسیله سرورهای واتس‌آپ فرستاده شده است صورت می‌گیرد. در حال حاضر واتس‌آپ تعداد پیغام‌های تاییدیه را که برای گوشی‌ ارسال می‌کند می‌شمرد. برای این مشکل نیز راه حلی وجود دارد، شما کافیست تا قابلیت دریافت اس‌ام‌اس توسط گوشی را مسدود کنید و یا اینکه گوشی را در حالت استفاده در هواپیما (airplane mode) قرار دهید. واتس‌آپ جایگزینی را برای ارسال کد تاییدیه فعال سازی در نظر می‌گیرد، برای دریافت کد تاییدیه فعال سازی کافیست تا گزینه ارسال از طریق اس‌ام‌اس را فعال وآدرس ایمیل خود را وارد کنید. پس از اینکه گزینه ارسال اس‌ام‌اس را انتخاب کرید سریعا گزینه لغو (Abort) را انتخاب نمایید. در اینجا باید از Sms Spoofing استفاده کنید.
برای اینکار به قسمت پیام‌های ارسالی گوشی رفته و محتوای اس‌ام‌اس را کپی کرده و سپس آنرا در یک نرم‌افزار Sms Spoof برای دریافت تاییدیه وارد نمایید.
پس از دریافت پیغام و وارد کردن آن می‌توانید به راحتی واتس‌آپ را به همان شیوه‌ای که در بالا توضیح داده شد هک کنید


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.